London idag

Har inte skrivit mycket den senaste dagen, sorry, men jag har haft fullt upp, vi tjejer va ut igår och det blev verkligen en lyckad kväll, hade super skoj, tack tjejer. Det lär vi göra om snnart eller hur?
Vaknade som vanligt supertidigt också, men sommna om så jag fick nån extra timme, sen bar det av till stan, mamma va tvungen att handla lite, så jag passade på att köpa mig ett par vans, passar perfekt till sommaren som är på väg.

Nu har packat färdigt, och ska åka till london om en halvtimme, hoppas det är fint väder och så, shopping för hela slanten blir det. kommer hem på måndag så det kan bli lite taskigt med  bloggningen!

Men ha en bra helg, och vad ska ni hitta på för skoj?

kram M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0