Solsken och underbara barn

Jag smälter av Maya och Enyas kommentarer (brorsdöttrar, 4 och 5 år),igår när vi stod ute i solksenet så sa Maya att hon va glad att jag va hemma från Spanien så vi kan leka  hur mycket som helst, och det första dom sa imorse när vi vaknade var att vi hade glömt att åka till plus och fika, man blir ju så full i skratt, dom kommer ju ihåg allt. Igår så var jag med dom hela dagen, vi va till lekparken, dom hjälpte mig att kratta, åkte fyrhjuling osv. Men deras kommentarer som hoppar upp ur deras munnar rätt som det är underbara, och då menar jag inte bara söta och snälla kommentarer, utan ärliga, det är så underbart med barn, jag och J fick oss många underbara skratt igår!
Nyss kom Maya och klappa mig på ryggen och fårgade om det kändes bättre i ryggen idag, hihi Underbara barn

Idag ska vi leka för fullt och mysa på stan med lite fika.
Hoppas ni har en bra dag, för det kommer jag garanterat att ha ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0