då va första natten avklarad

Det känns alltid lika dant när man sover natten någonstans, man är lite spänd kanske av förväntan, äh ja vet inte en det känns alltid annorlunda, men min natt var alldeles super, sov som en stock så klaga ska man inte! Haha vakande av att ja dundrade huvudet i taket, jag sover i en liten liten vrå med våningssäng, ska visa bild sen, men det är siktigt mysigt! Emelie (min nya sambo) bor i det strora rummet nu innan jul...

Nyss ätit frukost, och nu ska jag gå och sätta på mig nåt tjusigt, vill ja vara lite extra fin såhär första dagen! Haha

Vi ses ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :D

2008-08-18 @ 10:37:11
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0