Helgen

Jag har flängt runt hela helgen, men det blev aldrig nå pride, det löste sig aldrig med bil, eller iaf när vi hade bil så blev klockan för mycket, men jag och Josefine åkte i alla fall till Sågmyra och shoppade loss på Lager 157, hittade mest linnen och mjukiskläder, sånt som är så bra att ha! Just det, innan eller på morgonen va vi ju till Borlänge och hämtade Jossies cykel! Riktigt fin var den..
Sen åkte ja ju och jobba, men när ja kom dit så beövde ja inte, det va så lungt, och dom hade försökt fått tag på mig hela dagen men eftersom min mob hade dött så kunde dom inte få tag på mig, i alla fall så åkte jag hem till Josefine, åkte till hemköp, köpte lite glass och två filmer som vi skulle titta på, haha kom bara till en halv film, sen somna vi!
Sen imorrse åkte jag till Borlänge igen, (kupolen) shoppade en massa, speciellt skor, blev 4 par och sen köpte ja ett par i går och ett par i fredags så jag har fiskat in 6 par skor den här helgen, Underbart! Skor får man aldrig ångest av att man köper och dom passar alltid, älskar skor, men jag är nog int ensam! :)

nej nu ska jag och Josefine ut på en pw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0