Hjälp mig!!!

Hur ska det här gå? Ja, hur ska jag få med mig allt? Hur ska jag kunna välja vad jag ska ha med mig ? Okej ja jag vet, det är bara till Leksand men vafan man vill ju få med sig det mesta nu så man slipper ta med massa grejor sen! Men egentligen borde man vara proffs på det här, så mycket som man har packat förut.. Om och om igen, att man inte lär sig! Antagligen kommer jag känna att jag har tagit med mig alldeles för mycket, men då är det väl så då. Har i allafall köpt det mesta jag behöver, ska åkta till willys senare och handle lite med Josefine sen bara! Vill ju vara klar tills åtta så man kan ta det lugnt och kika på speedwayen, GP ikväll. Men kommer väl hålla på tills småtimmarna. Men men mitt egna fel, haha. Jag hittade förresten mina nycklar hem som jag tappat tidigare, så det känns ju bra nu när man ska flytta, men det jag skulle behöva är ju att hitta mitt körkort!!

Igår

Åh hade superkul igår, vi va hemma hos Josefin och grillade och hade lite mys med tjejerna, sen åkte vi ner på krogen, perfekt att bara va där en timme, hade fan skitkul! Fast laktris shotsen på slutet, kanske hade räckt med än, haha! Skjutsade Josefine hem på cykeln med två kebab med mos som va räddningen när vi kom hem till henne, satt och snacka ett bra tag innan vi insåg att klockan va rätt mycket!! Säger bara SELEK ;)

Nej men tack tjejer för en lyckad och underbar kväll, puss på er!


Den här fina resväskan fick Jag och Josefine förra året när vi skulle åka till Spanien, det va lika svårt med packningen då!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0