Jag är lite smått kär

ja, men inte i någon person utan i min "nya" stad, där jag bor och kommer att bo i, Leksand, lilla lilla Leksand! Jag är också lite kär i skolan, människorna och hur kul vi kommer att ha, visst kanske inte alltid, men föröka iaf! Det känns vekligen som om jag kommit rätt, riktigt rätt! Men hur ska jag egentligen kunna veta det nu, men känslan som jag har säger mig det! Så ja kommer försöka hålla kvar vid det ;)
Igår va det fest, riktigt kul på kåren, sen blev det en tripp ner på noret "staden" men kom hem i skaplig tid, gick till skolan vid 9 och sen hade vi en massa skoj på eftermiddagen, är riktigt trött nu, så ska bara lägga upp lite bilder från dagarna och sen hoppa upp till min säng!


Nilla när vi gjorde våra laghattar som vi va tvungna att bära under hela dagen/kvällen!


Håller på och fixa sina hattar :)


Och våra snygga laghattar, tjusiga som tusan!


Så snygga vi är !!




Frida blundar och vi andra ror en stor och lång kyrkbåt som vi fick åka en sväng med idag! Superkul


Nej nu ska jag släcka och slockna

puss på er

Kommentarer
Postat av: brallan

haha ja titta där bak sitter man, och inte fan viste vi att vi skulle bli så bra rockare tillsammans;)

2008-12-22 @ 00:33:12
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0