Oj vad jag har shoppat

Är i Borlänge nu, sitter med laptopen på ett fik med Josefine, båda sitter vid datorerna och nördar ;) Väntar på att mamma ska komma och hämta oss, eller så vi kan lassa av våra inhandlade prylar, hittat massor och jag är supernöjd, två par stövlar, en skinjacka tröjor m.m.

Mystery shop gick bra, men fan hur folk beter sig! och en sak, kolla under tex en klädställnig, jag lovar att det inte är frächt där under, förhoppningsvis är det ju det men välldigt sällan, och kolla in damråttorna som ligger längs väggarna, äckligt!

Just det har gjort  nagelförlängning också, jag och Gulla, så nu är vi snygga till "firmafesten" vi ska ha om två veckor eller nåt sånt! Buissnies tema! Tjihoo vad snygga vi ska vara...

Nej nu ska jag vara lite social med Josefine sen ska jag nog kika lite mer!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0