Slödag?

För ca en timme sen pratade jag med minn käre vän Josefin som har spenderat en helg i stockholm, (en till helg utan att vi träffas) men iaf så hade hon haft det jättebra där tillsammans med Stoffe! Ja ja iaf så frågade hon vad ja skulle göra idag, jag har ju nämligen svår att inte göra någonting, att bara ta det lugnt en hel dag kolla på film och bara slöa, får liksom aldrig nån ro då, men så tänkte jag varför kan jag inte göra det, ett försök ska jag ge det idag! För nu har jag nyss vart ute på en pw så då kanske jag kan njuta lite av min dag, då jag inte ska göra någonting! Ja vi får se när klockan börjar närma sig kvällen, om jag nu kan, jag ska kunna jag måste! Haha vilken dink jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0