Sm helgen

Ja i fredags jobbade ja min sista dag på Migrationsverket, slutade vid 12, åkte hem och fxade iordning mig, åkte sen ut till Brovallen, JSM stod på schemat, men eftersom det hade regnat i princip hela dagen och natten innan så va matchen tvungen att bli inställd efter några heat! Men iaf så åkte vi hem, gjorde i ordning oss åkte in till stan, Träffade Matilda på deras hotellrum va där en liten stund innan vi va tvungna att gå, gick in på flying, först va det helt dött och tråkigt men efter ca en timma va jag på topp! Haha...
På lördagen åkte ja till banan tidigt eller ja för att vart ut dagen före så... Men vid tio iaf!
USM kördes som planerat men sen blev det stora SM och regnet började ösa ner.. trist, men dom hann i alla fall köra nästan hela matchen, men sen öste regnet, och jag menar verlkligen att det öste haha var superblöt! Åkte hem till Josefine och myste. Men va så jävla tött och gick hem och la mig vid 10

Lite bilder från helgen:


Vi lekte lite med min kamera


Och J testade sin...


Snyggast haha


Om inte den här är det :)


Killen som sitter i Jeansen var så jävla lika Lasse Anrell, haha det här va precis innan regnet öste ner!


Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hehe det kan jag tänka mig :D

2008-08-10 @ 19:40:53
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0