Venga venga

Idag är det full fart, jag ska hinna med mycket som :

♦ Nu ska jag ta cykeln till min käre Mormor

♦ Sen ska jag åka ner på mts och styrketräna

♦ Sen ska jag följa med Josefine till Borlänge

♦ Ska försöka hinna med att spela minigolf med Mattias och hans tjej

♦ Första innebandyträningen för mig i år, som jag längtat

♦ Rensa ur garderoberna, gå igenom allt jag ska ha med till Leksand och sen kanske förska packa lite ( Jag flyttar ju på söndag)

♦ Sist men inte minst ska jag hem till Carina ikväll och mysa med ett glas vin

Jag tror faktist inte jag kommer hinna med allt men jag ska göra ett tappert försök...



Kommentarer
Postat av: Maria

Men vadå, ska du spela innebandy i år? :)

2008-08-14 @ 17:30:47
Postat av: Maria

Ska du spela innebandy i år ? :)

2008-08-14 @ 17:31:49
Postat av: Michaela

Nja jag vet inte hur jag kommer hinna med, men så mycket jag kan iaf! :)

2008-08-15 @ 10:24:40
URL: http://michaelaowetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0