Inte långt kvar nu...

Jag borde egentligen sova just nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka och jobba, men jag vill liksom inte riktigt, jag håller på med en mass saker som är mycket roligare, lyssnar på Kiss, städar undan lite prylar, slår in julklappar osv..
Har vart hos Malin nu på kvällen, Ante bad mig stanna lite extra länge så han inte skulle få dåligt samvete när han skulle iväg till en kompis ( så Malin slipper vara själv) Hahah rolig den där Ante!
Vi Kikade massor i tatueringstidningar och nu tror jag ja vet vad jag vill göra, men som sagt, jag måste vara hundra! Så att fröken Michaela inte ångrar sig, det skulle vväl vara typiskt!

Imorgon efter jag slutat så har jag säckat schema, handla det sista, systemet, ska till frissan, hämta Magda & Tommy från tåget, och sen tänkte jag och Mallan ut och gå, om vi nu hinner ;)

Nej om man ska ta och göra kväller någon gång kanske! 

Saknar Er

Kommentarer
Postat av: Brallan

hahah malin och ante, fan är vi i avesta hahahhaha! kul som fan!

2009-01-27 @ 22:41:13
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0