Dagen igår :)

Ja, igår var det julafton och den var riktigt mysig tillsammans med familjen Owetz (som alltid) + fröken Morelius som jag alltid träffar, vi har ju våran tradition när vi springer till varandra på julafton och byter presenter och kramas, säger god jul och sen hem igen, öppnar paketen och ringer till varandra, och den underbara traditionen har vi gjort sendan vi var små och pappa älskar när jag ska springa till Jossan, (eftersom jag alltid är lite stressad och glömt av tiden) Vilket jag även gjorde iår, så där stog hon fröken Morelius och väntade på mig i klylan FÖRLÅT, men iår var det inte pga att jag missat tiden utan att jag misstförstod vad vi sa när vi bestämde tiden :) Haha men det löste sig tillslut! Tack och lov

Av Josefine fick jag presentkort på Stadium, skinnghandskar (äntligen) och P.S I Love you filmen, en apelsin där det stod God Juice, en Banan och skumkottar :) Tack så jättemycket än en gång! <3

Sen av andra Josefin fick jag en Väskhängare, som passar superbra till min nyckelhängare :) Tack gumman, ditt paket får du när du kommer hem till Avesta.

Sen fick Presentkort, presentkort och presentkort, smycken, pengar och lite annat smått och gott :)

Som vanligt missar ju våra familj nästan hela Kalle, eller vi öppnar alltid julklappar då, men vi ser på Kalle i bakrunden, eller hör, det är ju samma sak varje år så man kan ju det där ni vet!

Det bästa som finns är i alla fall när Maya och Enya öppnar sina julklappar, man hör deras reaktioner, och när tomten kommer, det märks att som är små owetzar med tanke på att dom pratar konstant, berättar en massa saker till Tomten, haha dom är underbara <3


Maya tyckte att jag kunde knäppa kort på henne och hennes snygga kjol


Enya skulle man kunna säga är ett lyckotroll


Världens bästa barn <3


Sen kom tomten...


Vi hjälpte tomten att dela ut paket


och Maya och Enya kramade tomten!

God Jul allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0