I Lingonskogen hittar man dom bästa

Jag har haft den bästa helgen i Leksand, först på fredag åkte jag och Linda till Falun sålde frankies och BDBs thischor, blev olary´s efter det så stod vi bra länge ute i kylan och hade kul :) Sen bar det hem mot Leksand igen och va hemma runt 04.00. På lördagen väckte Josefine mig vid halv ett ( tack, hade nog aldrig kommit upp annars, haha) Sen drog vi ner på Noret, och sen drog jag till Lager 157 med Mikaela, Anna, Emelie och Angelica, hittade bara ett par leggings och en sjal. Sen drog vi hem och vinet började flöda, förfest hos mig, sen vidare till nästa förfest hos frida, galet var det där och vi spelade guitarheroe och sjöng lips :) Vilken kväll.. Sen Vidare till Kåren och till sist Lucky!
Igår drog vi till siljan och fikade hela dagen och sen drog vi till Kåren och hade julmys med klassen!

Tack, för en lyckad helg i lingonskogen


Jag, paulina, Emma och Frida, på Fridas 20 kvm


Tack tack tack <3


Jossan och Amana var riktigt pepp :)


Haha, vilken kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara

tacktacktack <3

världens bästa gäng!!

2008-12-17 @ 15:47:01
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0