Vad hände?

Satt på mig träningskläderna imorse och skulle iväg och träna, men sen så ringde pappa, mamma sjöng ja må han leva i bakrunden och jag undrade varför on sjöng...
Pappa: Michaela jag fyller år idag
Jag : Va är det sant, fyller inte du på tisdag?
Pappa: Nej Michaela jag fyller alltid den 6e dec
Jag: Oj jag som trodde det va den 9e, och jag va helt säker på det

Sen bad jag om ursäkt och vi prata vidare, sen så va dom på väg till falun, och då tyckte jag såklart att jag kunde ta tåget till Borlänge och sedan åka med dom hem till Avesta, så jag kunde fira pappsen, haha så av med träningskläderna och packa fort som attan, har nog aldrig gått så fort till tåget någon gång..

Men jag kände mig så dum mot Sara som sov hos mig inatt, men hon förtsod mig (som alltid) Hon är bra söt den där Sara!

Så nu ska jag, Jossan, Jenny och Jessica iväg på fest, sen blir det krogen , och jag ska dansa hela natten!

Kommentarer
Postat av: sara

det är klart :)

jag såg ju hur lycklig du blev !

men jag saknade dig .. <3

2008-12-08 @ 11:28:04
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0