Cola light

direkt på morgnen, okej så här är det för mig, på helgerna är det okej att dricka cola light direkt när man vaknar, men aldrig under veckodagarna, oc jag ar tydlig kommit in i nån sprts "period" då jag älskar och dricker det ela tiden, nej det va inte riktigt sant men ofta i alla fall. Jag som alltid brukar klaga på Josefine som dricker det så mycket, är det kanske hon som fått mig att dricka det så mycket, nej jag vet att hon hon inte tvingar mig eller att jag bestämmer helt själv, men kanske påverkat, men som i Spanien, då var det väl minst en burk om dagen? Det är absolut inte min grej, lite mot min värld, haha nej nu ska jag gå och dricka ett glas cola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0