Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej inte alls, haha skulle ju inte jobba idag, men så blev det, skulle inte ut idag men så blev det...
Efter att jag jobbat åkte jag hem och kikade på speedway (lag vm) sen blev jag så rastlös att det kröp i benen, Josefin frågade tidigare om vi skulle ut men jag va inte alls sugen, men sen när ja låg hemma och hade dö tråkigt (för att ta i lite extra). Ringde J och frågade henne vad hon va, eller det första hon sa när hon svara: Blev du du sugen ändå, haha! Ja, fast jag tog bilen dit hon va, va inge sugen på att dricka alkohol men träffa folk :) Så så blev det, varmt som fan va det innte på hotellet, så jag gick ut en kvart tidigare, eftersom mitt hår var katastrof usch!´Sen skujtsade ja hem Josefin och stoffe och nu ligger ja i soffan och kikar på gamla avsnitt av idol (audition). Ska väl sova snart!


Förra året?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0