festligheter

ja mycket sånt har det blivit dom senaste dagarna, eller ja tors, fred, och idag lördag. Men ja har egentligen mått piss, ha haft migrän sedan i måndags, och det är alrdig kul, men som jag är så kan ja inte bara ligga hemma och ta det lugnt ( även fast jag skulle behöva många ggr) Men kul har jag haft, fast jag saknar Josefine hon har jobbat dom senaste dagarna men jag hoppas hon vill kolla på en film med mig imorrn och äte lite godis! Skulle sitta fint, och gärna en beck film, haha ! Javet men dom är så jävla bra...
Kom förresten nyss hem, eller ja för ca 30 min sen! Vart på 20 års fest hos Magda riktgt skoj, men berättar mer om det imorrn! Med lite bilder  förhoppningsvis!

Just det, fick ett så sött mejl idag från Sanne ( från Holland), åh vad jag saknar dom, vill tillbaka träffa alla igen, det skulle vara nåt det!

puss och godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0