hm älskade hm

Ja, ni håller väl med? okej jag har inte alltid älskat hm men på senare år, kan vara för att Madelene (josefines syster) jobbar där och visar alla godingar.. Innan jobbade hon på vero moda och då hänge man alltid där och kikade efter nåt snyggt, men sorry vero, hm har övertaget med stort marginal. Har beställt en massa på internet nu, byxor, skor, t-shirt m.m hoppas ja får det innan helgen, en Josefine sa att dom brukar ha snabb leveras, så jag hoppas hon har rätt.
Kom nyss hem från Fredrik, har kikat på playa del sol, haha vilken kul serie det är! Josefine Bournebuch ( vet inte riktigt hur det stavas) är helt klart bäst, och nu väntar ja på att andra säsongen kommer, om det nu kommer någon?
Men man blir ju så sugen på att åka utomlands, ge mig en resa och en veckas ledighet, tack!

Nej nu ska jag lägga mig, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0