Kvällens händelser...

Idag vaknade jag av en klängande Nathalie brevid mig, ja det gick knappt att sova, haha iaf så gick ja upp, fixade iordning mig och åkte med Sebastian ner på stan, lämna av Nathalie vid henne och plockade upp Robbin. Blev en kaffe i nån timme och sen kikade vi lite på stan, hittade inget, eller jo men blockerade nog det, (snålt i kassan nu) men Rbbin hittade det mesta, men inandlande inget nu! Snart ska ja till och äta (mammas spagetti och köttfärsås)...
Sen ska jag ta cykeln em till Josefin där vi ska basta och bada med brudarna, ska bli trevlig, får se om det blir nån alkohol haltig dryck för mig, är inte så sugen nu heller, men kanske hinner bli! Ja iaf så tror jag att det blir en roande kväll
Hoppas ni får lika trevligt med det ni gör!


Haha förra årets basta/bad kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0