Min helg har varit underbar...

Ja först och främst för det underbara vädret, och sen alla festligheter, jobb och bad, I fredags va jag och Josefin på Daldansen, hade superkul såklart, som väntat, och tack Mattias för skjutsen!
På lördagen va jag hemma hos andra josefine och sola och bada, mys. Sen åkte både hon och jag och jobba. Jag drack nog litervis med vatten, haha! Sen när jag slutade vid 03.00 så åkte jag och Josefin och hämtade Stoffe i Hedemora. va hemma igen vid 04.00 va det raka vägen mot sängen. och som vanligt en liten titt på laptopen, vaknade till på morgonen av att jag låg och kramade om datorn, haha! ( Förresten så har min dator slutat fungera, den va ju så här skum för ett tag sen också men den är stendöd, dags för en ny kanske?)
Sen idag har jag vart nere i Strandbacken, solat på bryggan, åkt båt och massa kneeboard (och mina armar värker nu, och nu är jag röd som en tomat :) Haha!

lite bilder kommer här


Åkte hem till Josefin och Stoffe och fixade lite och förfesta

Kom till Hedemora rätt tidigt, satt och prata om allt och lite till med ölen i handen!



knäppte en massa kort...


och så här kul hade vi :)


Och ja va glad


haha Josefin blev inte lika glad när vi fick oväntat besök...


Så vi gick till öltältet och träffa lite folk...


jag är lite småkär


Sen gick vi och åkte lite karuselle, och det här får bli sista bilden från fredagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0