Söndag

Ja och jag mår inte bättre, men det beror inte på alkoholen, jag lovar! För så mycket har ja inte druckit, men min hals blir bara sämre. Tror inte jag är ensam, var och varannan verkar vara riktigt förkylda! Krya på er...
Nej men i torsdags hämtade jag Carina som hade vart i Danmark och gjort klart allt med sin skiva, åh va grym hon är, Skivan va riktigt  riktigt bra! Åkte hem till henne käkade pizza och drack lite cider. Orkade inte cykla hem och det började bli mörkt så skogen var inte så lockande att cykla igeneom, så sov kvar.
 Sen va vi iväg och sola och bada på fredagen, och på eftermiddagen träffade Josefin på stan, vi kikade runt och sen gick vi vidare till trapper och tog en öl, sen bestämde vi att vi skulle ha picknick på holmen. (fint ställe som ligger vid älven) Så cyklade hem (älskar cykeln) åt lite och gjorde i ordning oss och sen åkte till holmen med våran picknickkorg! Mys


Eftersom ja aldrig hittar solglasögon som passar så blev det här ett alternativ, haha


Kan det vara så mycket bättre?


Josefin, klockren!


En spontan och skitkul helg, sånt gillar ja... Nu ska jag kika på en beckfilm, lägger upp lite bilder från igår senare!


Så vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0