första dagen

Ja ligger i sängen och tar det lugnt nu, kom nyss från duchen och innan det var jag på ett svettigt spinninpass, slutade runt fem idag, och jag hade jättekul första dagen, men brukar det inte oftast vara det? Allt är nytt och spännande, nya människor (ok, inte mamma då) men resten, det va mycket folk i reseptionen och det var mer och göra än vanligt, mycket information som man ska smälta, och massa ord och förkortningar som jag ser ut som ett frågetecken när det pratas om det, men man kommer ändå snabbt in i det så det kommer gå bra nästa vecka när jag är själv, det är jag övertygad om! Ska jobba i midsommar också fast då på strandbacken. Så det är full ös skulle man kunna säga! Roligt jag som längtat så efter att köra på och jobba!

Fick ett mejl idag också, min klänning från Stylebystars.com är på väg, hoppas den sitter som den ska och att den är snygg! Men jag undrar jag när mina skor från laredoute kommer?

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0