Godmorgon godmorgon

Vaknade för ca en halvtimme sen, trodde att jag skulle upp och jobba, men inte då!Igår var jag på bio med Malin, Brudens bäste man, jättebra var den men grät rätt mycket (har blivit känslig på stista tiden) Va ut igår efter bion med Josefine och Jenny, trevligt var det men dött med folk, löninhshelg och allt, men kan nog vara för att det är peace and love i helgen, och jag bor ju inte långt därifrån...
Här får ni lite bilder från min dag igår:


Malin och Digge innan vi va och kikade på bio (Malin börjar få en stor mage nu, och bäbisen sparkar för fullt)


Åkte hem till Jempa, där satt dom och piplade vin (dom hade vart i sthlm över dagen och druckit vin, så jag hade rätt mycket att komma ikapp)


haha Jag och Josefine när vi satt och vätade på att bobbo skulle komma!

Nej nu ska jag  iväg och hjälpa bror med att städa ur hans lägenhet, men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0