Har ni fest eller?

Sverige-spanien matchen, ja vad säger man, tråkigt! Jobbade och fick se hela matchen på storbild, vilket dock inte va helt fel. Man ska väl inte klaga när man kan ta fördel med nytta och nöjen. I alla fall så va det rätt lugt efter matchen så jag slutade vid nio, passade på att ringa Henke som va där med killgänget under fotbollen. Dom höll på att festa lite hemma hos honom så jag hängde på vilket ja är glad att jag gjorde, för kul va det! och det blir nästan alltid bäst när det är spontant, eller hur? Vi förfestande hemma hos Henke och gick ner på stan vid 12, men då fick vi inte komma in på hotellet eftersom det tydligen var fullt, så vi traskade vidare till trapper, blev lite öl och lakrisshots, mums! Efter stängningen fick jag nyckeln till henkes lägenhet och vi drog dit på efterfest, dock somnade jag rätt snabbt, (trodde jag skulle hålla ut, men men) blev ett stopp för grabbara vid Beppes och handla lite käk.
Måste ju säga att det var en j-vligt kul kväll!'

Nu ska jag lägga mig och sova, börjar ju jobba på nya jobbet imorrn, spännande och kul!

Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0