Hinner inte

skulle ju skriva lite om vad som har hänt i veckan, kanske lägga upp lite bilder, men jag hinner inte, har nyss kommit ut från en lång duch, med peeling och grejor, sitter med fotmask och ansiktsmask på nu, sen ska jag åka iväg till jobbet, dom ringde ju tidigare idag och frågade om jag kunde jobba, och såklart att man vill jobba, behöver ju pengarna! För det är väl inte dumt, synd bara att jag och Stina inte hann träffas ikväll, skulle ha lite mysa lite med fotboll och gott. Men nu blev det ju inte så, men jag tänkte åka ner och hälsa på snart igen!

Förresten, tåget som jag åkte med kunde inte stanna i Avesta och många andra som åkte till Avesta fick lov att ta bussen från Uppsala, i en kokhet buss och ingen ac, jag lovar, det var ingen höjdare, varmt puh!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0