Höll på att glömma

ja just det, i fredags hade jag jättetrevligt, åkte först hem till Emma på lite fördrink, sen bar det av till uteserveringen, Josefins storebror och hansk kompis hade ett bord som vi satte oss vid, blev några glas rödtjut i solen, och jag trivdes som fisken i vattnet. mycket folk var det ute eftersom vi hade karnelval här i stan, eller ja nu förtiden heter det avestafestivalen men dom flesta säger fortfarande karneval (som det hette för några år sedan) så då kan ju jag göra lika, för mig är det ju karneval, och kommer nog alltid att vara
Nej men vi satt där fram till halv ett och då gick vi vidare, men hamnade aldrig inne på hotellet, knökfullt var det men trevligt folk hittade vid utanför också. Synd bara att min andra Josefine inte kunde följa med, men vi hoppas på nästa gång!

image33

Josefine och Backlund, ursäkta bildkvalitén
image34
Emma och Josefin, tack för trevligt sällskap
image35
och Josefins storebror...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0