Midsommarafton

Dåligt med uppdatering från min sida, så jag får ta och fixa ett inlägg. Ska strax iväg och jobba, ja jag ska inte iväg på nån rolig fest eller så utan jag ska jobba, antalgligen med rätt fulla människor också, brukar ju kunna bli så eftersom jag jobbar på en restaurang, men hoppas baren är i full rulle hela kvällen, när man inte riktigt hinner att ta rast, då är det som roligast, när tiden bara rinner iväg och man har nåt att göra hela tiden, och Josefine ska också jobba med mig, det är ju underbart, får jobba med både Carina och Josefine och få dubbelt upp på pengafronten. Kanske blir lite afterwork i alla fall, vi pratade om det tidgare så får se hur det blir. Va ska ni gör ikväll? Ska ni också jobba eller ut och roa er? Hoppas ni har skoj iallafall.

En stor midsommarpuss från mig


Nu ska vi iväg och jobba ( haha vilken gammal bild jag hittade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0