Musik

Sitter och lyssnar på webradion p3, älskar att lyssna på radio på morgonen! Städar lite samtidigt och dricker té. Idag är det inte så bra väder, så jag blev så sugen på en rikti shoppingtur, hade suttit fint med trip, men hinner ju inte det idag, ska åka till min vän Carina. Sen blir det träning och sen jobba! Igår när jag gick in till stan och skulle träna hade dom precis stäng när jag kom fram, kl 12. Jag fårgade fundersamt varför? men fick inget bra svar på det, tydligen sommartider, sen öppnade dom 4 igen, skumma tider, jag som just vill träna vid den tiden dom har stängt, eftersom jag jobbar kvällar. Men men thats life!

 Kram M


Kommentarer
Postat av: Jane

awww va kul att du gillar den : D

Ser ut som du tagit studenten nyss?

Grattis i så fall : D

2008-06-11 @ 12:51:58
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0