Torsdag

Imorse skulle jag skjutasa mamma till tåget, hon skulle till Norrköping på kurs, men missade tåget, så då va hon tvungen att ta bilen i alla fall. Typiskt jag som trodde att jag kunde ha bilen, men men, får bli benen, eftersom cykelnyckeln har jag ju tappat bort + reservnyckeln. Hur lyckas jag alltid?
Det en tripp till Carina idag igen. Sen ska jag och Josefine ner på stan och äta lunch, sen blir det träning med andra Josefin, sen ska vi hem till Emma som fyllde 20 i tisdags på lite fika. Sen åker jag hem till Carina igen, sova över där eftersom jag ska ta hand om hennes solstrålar My och Isabell.
Ser ut som jag har fullt upp idag, kommer bli en härlig dag!


My och Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0