Visst låter det bra?

Handelsentreprenör 90p KY

En helt ny tvåårig Kvalificerad Yrkesutbildning utarbetad utifrån handelns växande behov av nya företagare och nya medarbetare. Utbildningen vänder sig till dig som har ambitionen att utveckla ditt entreprenörskap och affärsmannaskap och siktar på arbete inom den spännande och expansiva handelsbranschen. Utbildningen ger dig de kunskaper som krävs för att arbeta som egen företagare, chef eller ledare i kedjeföretag eller som franchisingtagare. Utbildningen sker i samarbete bl a med Svensk Handel och ett flertal ledande aktörer inom handelsbranschen.

Snart börjar jag skolan i Leksand, eller snart och snart 18 augusti, men jag vet att tiden kommer susa förbi och snart är jag där, och jag längtar, alltid spännande med nya utmaningar och när man inte riktigt vet vad som kommer att hända, vilka personer man kommer att träffa och umgås med, vad man kommer tycka och hur man kommer att utvecklas som person, visst är sånt underbart när man inte har en aning om vad som komma skall?

Håller ni med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0