Malaga

Sitter pa varat internetcefe nedanfor lagenheten och kikar runt lite grann... Vantar pa att man ska fa borja skolan, hela veckan har vi lektioner mellan 5 och 9 pa kvallen! Det ar inte nagot jag tycker om, man blir sa seg!

Igar pratade jag med Josefin i telefon, gud vad jag saknar henne, emn det ar inte langt kvar nu till jag kommer hem! Och Josefine aker hem nu pa lordag,shit vad tiden gar fort, ett halvar! kan inte forsta, men va kul vi har haft! :)
Sen ringde mamma idag ocksa, hon fragade om jag skulle kunna tanka mig att jobba pa migrationsverket i receptionen i sommar! sjalvklart vill jag det :) Men far se hur det blir!

Nu ska jag pysa hemat och plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0