Sommar i Spanien?


Ja da har man skaffat sin forsta blogg:) Spannande!

Ja det har varit i alla fall varit underbart vader idag i Malaga, legat pa stranden sen halv 12 , men kl. 4 arkade vi inte mer, sa vi fordriver tiden pa internet nu istallet!
Igar forsvann min kamera, eller rattare sagt sa glomde jag den, och nar jag gick tillbaka for att leta efter den sa var den borta... Sa egentligen far jag skylla mig sjalv!

Om en vecka lamnar Josefine mig och aker hem till Sverige. (fast jag kommer ju ocksa hem om snart, 2 veckor efter). Kommer nog kannas ganska konstigt, vi har ju anda varit har tillsammans fran borjan! Lite mer an 5 manader har vi bott och pluggat i Malga!  Och ja spanskan har blivit battre :)

Nej nu maste vi ga upp till lagenheten och fixa lite mat!
Men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0