Sondag!

Forsta natten sjalv i varan lagenhet har i Malagam kandes lite konstigt faktigst mendet givk utomordentligt bra :)

Igar akte vi hemifran villfuerte kl 8.00 for att lamna av Jossi pa flygplatsen, Sanne stod och vantade pa oss vid busshallsplatsen! kandes inte som om hon skulle aka pa riktigt, kandes som om vi skulle hemta nagon! ( som vi har gjort nagra ggr i ar ). Kommer ju snart hem jag ocksa, men hoppas J verkligenm njot av tunnbrodrullen :P ( lite avis fakttigst ) det blev inget jobbigt hej da i alla fall, vilket var ganska skont, for det har blivit en del sanna pa 6 man!
Foresten hoppas du inte behovde ta av dig skorna, glomde bort att fraga det !?

Sen nar vi lmat J sa akte jag och Sanne till IKEA :) kopte lax och knackebrod, maste ju ocksa fa lite paskmat! men iget godis blev det... Vi gick och drack kaffe och skulle kolla nar Josefine akte ivag, for fran rstaurangen ser man alla flygplan lyfta! Men ingen Josefine kom. Gick runt och kollade pa mobler som jag ska handla till "nya" rummet hemma!

Brevet: Jag och J hade skrivit brev till varandra och jag va nyfiken sa det forsta jag gjorde nar jag kom hem var att uppna brevet, haha lurad det va ju bara en lapp, ledtradar fick jag, sa jag gick runt och lketade lappar och sen nar jag hittade det  "riktiga" sa stod det dar en presentpase med Choklad, coca cola ligt och en snacka, och brevet forstas...jag tror faktigst jag skrattade hele tiden nar jag sprang runt och letade! ( Josefine hon kan hon )
Nar jag borjade  lasa brevet kunde jag inte halla mig langre, borjade grata och skratta pa samma gang,  blev sa glad av alla fina och roliga ord!

Jag ar sa glad att jag har dig gumman, du ar en van alla borde ha, och fan va kul vi har haft det har i Malaga! Ses snart.

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0