Alkoholagen

Idag har jag varit på utbildning, väldigt givande dag och bra föreläsare sånt gillar jag. Tänk vad en bra föreläsare kan göra mycket för utbildningen.  Det var sista kursdagen av två idag, så det blev ett test som vi fick göra när vi kom dit imorse, hade tre fel så jag blev godkänd och får ett fint diplom till mina meriter. Åt en god lunch på Kingen, och sen blev vi klara vid halv fem. Jag och Sara tog en tripp upp på stan där vi träffade Carina, kikade lite i affärerna köpte en kalender, orkar inte ha en massa att hålla reda på mobilen, så en kalender passar fint för mig. Vi tog en kaffe också eller the blev det för min del. Nog om det!

Sen strax innan sju åkte jag till Brovallen för att se lite speedwa, spännande match faktigst! skönt när dom får lite motstånd. Vinst blev det och jag pös hem med frusna fötter!
Nu blir det en kopp the och mys framför tvn, Ha en bra kväll

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0