Beachbacken

Dåligt med uppdatering från min sida nu, men det beror på att jag jobbade hela dagen och hela natten igår, och idag har jag varit skapligt seg. Och inte så lite heller.
Hände mycket igår när jag jobba, säkrigar, slut på växel och massa strul, men för övrigt gick det bra och det va kul att jobba igen. Mycket folk som var glada och dansade för fullt, och några ögongodisar, haha!
Ska jobba imorgon bitti också, börjar kl 8 så jag lär sova strax så jag är utvilad. Sen blir det spinning på kvällen, är inte bättre i halse men nu har jag inte tränat ordentligt på en vecka så nu vill jag inte vänta lägre!

Nej nu ska jag hoppa till sängs! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0