Kan inte förstå

Att jag sover så länge, hade ställt klockan på halv nio, tänka ge mig lite sovmorgon, men ändå stänger jag av larmet och vaknar istället av att telefonen ringer, rusar upp.. och kl är halv elva, det måste bli skärpning nu!

Det va förresten Josefin som ringde, vi bestämde hur vi skulle göra imorgon, Jag, Josefin och Josefine ska åka till Leksand och titta på skolan som vi har sökt till, så det blir en heldag i Leksand imorgon.

Idag ska jag åka ner på stan och kanske byta ett par byxor, har beslutsångest men får se hur det blir jag, behåller dom i allafall men det blir ändring på storleken, kanske. Sen ikväll blir det ett spinningpass som jag verkligen ser fram emot, är super taggad.

Ha en bra dag, Kram M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0