Skärpning nu

jag är ganska dålig på det här med att uppdatera min blogg, men jag lovar att det ska bli ändring på det. Skulle ju berätta om min valbo0rg men jag skippar det, va ju ett tag sen nu, fy skäms Michaela.
Helgen har i alla fall varit trevlig, i fredags hade jag och Josefine lite mys med godis och tv tittande, varina berg flyttar in såklart. Sen hörde Emma av sig och frågade om vi skulle ta ett glas på trapper, J va inte så sugen men jag hade ju vart det hela dagen så jag passade såklart att hänga på. Trevlig kväll, kom ner till trapper vid 12 så vi hade bara en timme på oss (varför ska krogarna i Avesta stänga så tidigt?)  Men vi han såklart prata om mycket.
Sen igår va jag ut på banan och kikade när killarna hade match. Det kändes lite knas att det inte va jag som cochade dom, men samtidigt väldigt kul att bara ta det lugnt och titta på bra speedway, dom vann överlägset och det är alltid toppen. Sen hämtade jag min kära vän Josefine och vi åkte ner på stan för att köpa lite vuxendricka, vankades ju fest till kvällen. men riktigt på topp va jag nog inte, men när i kom hem till Js syster så kom man i form, alltid lika roligt när jag och systrarna M är i farten, sen blev det krogen, och jag måste säga att det inte var nån höjdare igår. Men det brukar ju kunna vara så, nu ska jag och j åka till shell och sätta oss i solen och köpa glass, hoppas ni hade en trevlig helg!

Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0