Solsken solsken solsken

Just nu har jag tagit mig en liten paus från målandet av huset, det är så varmt och skönt så vatten är ett måste, sen ska jag och Josefine åka ner på stan och äta lunch, blir en rätt sen lunch men kanske hinner ner till tre. Sen blir det mer målning, kafferep, core & spinning (får se om jag kör dubbelt pass) sen blir det mys och tacos ikväll med Josefine, när hon kommer hem från Jennys bal, synd att man missar den, men har missat corepassen alldeles för många veckor att jag verkligen vill gå på det idag.

Nej nu ska jag måla lite mer, ut och njut i solen som jag


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan hoppsan! :)
Allt bra med dig?
Ha en trevlig och härlig dag.

(Sugen på att vinna en bloggdesign?
Kolla in min blogg)

2008-05-28 @ 14:28:39
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0