Trötter

Nyss kommit hem från C&M, blev en jättebra film, kommer nu inte ihåg vad den heter, men ska ta reda på det, ett hett tips!
Jag är helt slut i kroppen, vet egentligen inte varför, men kanske är det förkylningen som kommer och går, men men, nya tag imorgon. Igår hade vi i alla fall jättetrevligt, det blev en god middag på Strandbacken med alla som vart och hjälpt till, blev en och annan vuxendricka mycket guitarhero och singstar, Eva stod för skönsången, jag och Carina gjorde allt för att slå varandra, men jämt va det! Något som alltid funkar på fest är ju singstar, ni håller väl med? Tänkte väl! Nej nu ska jag krypa till sängs, synd föresten att det inte blev några bilder tagna från igår, dum som jag va glömde jag kameran, men väntat!

Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0