Varför?

Idag har vart både en jobbig dag och en bra dag, började med att jag sov väldigt oroligt vaknade flera gånger och drömde en massa, och i varje dröm så var Josefine med. Jag förstår verkligen vad mitt hjärta klappar för min kära vän. Men i alla fall så vid elva åkte jag Malin och Ante till Falun på ultraljud. Malins mage blir bara större och större för varje gång jag ser henne, lycklig. Stannade på donken, köpte lite kaffe och sen bar det iväg igen. När vi kom dit så gick jag raka vägen upp för att besöka min lilla pärla som kom in på sjukan igår, belv så glad att se henne och att hon var stabil. Men jag vill bara ha henne hemma! Så jag hoppas verkligen du kommer hem imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0