Världens bästa kompis

Nån som verkligen kan få mig att vika mig av skratt är min kära vän Josefine, vi har hållit ihop i vått och torrt sedan barnsben och vi har alltid kul tillsammans, och jag menar verkligen alltid. Till och med våra tråkigaste stunder i Spanien när vi inte hade något att göra så hade vi alltid kul..
Jag brukar ofta tänka om folk tror att vi sitter ihop, eftersom så fort jag är själv ute på krogen eller på stan så frågar folk alltid : Vart har du Josefine då?
Men jag måste verkligen tala om att jag är otroligt glad att jag har min lilla pärla till vän, för vem hade kunnat lugna ner mig så bra som hon gör! Tack för allt min älskade vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0