Hemma i Leksand igen

Jag blir alltid så glad när man kommer tillbaka, känns verkligen som att komma hem, men det gör också det när jag åker hem till Avesta men på ett annat sätt, här i Leksand har jag ju ändå fått min vardag, och nya tag med massa träning! vet inte vad som hände förra veckan, blev bara ett träningspass och sen har jag bara vart ute och gått, sov mest förra veckan, men det ska bli ändring på nu, nya tag och ´jag är laddad, sen blir det studieresa på onsdag, ullared :)
Det ser ja verkligen fram emot!

Förresten, det är rätt mycket snö här uppe, riktigt mysigt:)

Kommentarer
Postat av: sara

du trivs extra bra med en granne som jag som bor under dig :D.. du är så bra !

2008-11-02 @ 23:14:52
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0