Söndag

Roligaste festen va nog igår, Trippel dance floor amizing part på paraden. och idag mår man som man förtjänar, har sovit bort nästan hela dagen och emellanåt snackat lite gotländska med Sara och Emelie. Sara har flyttat in hos mig i några dagar :) När vi är i farten kan allt hända! När vi hade vart och handlat fick jag och Emelie  ett ryck och möblerade om, skitsnyggt blev det!
Snart ska vi äta Saras speciallite, tacogratäng, sen blir det Gossip girl... Men jag vill att Josefine ska komma hem och mysa med oss, men det blir väl att slänga iväg några sms under avsnittet :)


Sara har ett hjärta av guld

 
Imorrn kommer Jossan hem :)

Jag hade superkul med Josefin igår, och hon hade lika kul hon!


Tack för igår!

Kommentarer
Postat av: sara

du har ett hjärta av det finaste diamant. <3

2008-11-16 @ 18:47:12
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0