Vilken kväll

Ja, jag har inget negativt att komma med, inte ens bilresan, laddade mustasch på högsta volym och då kan det inte bli annat än bra. Mycket folk var det också, träffade Ted som jobbade ikväll och han sa att det var runt 1000 pers :) Det märktes! Jag och Malin rockade som aldrig förr, haha härlig brud den där Malin! Det kommer att komma riktigt snygga bilder på min och Malins blogg sen! Min kamera är inte lika vass som Malins men dom bilderna får duga här:


Innan jag drog till Falun hälsade jag på Fredrik som ställde upp på ett kort :)


Nu kör vi...


Om vi var, och som vi var taggade, haha!


Han som stod ¨på helt fel plats, (framför oss)

 
Klockrent!

Tack för en underbar kväll Malin

Kommentarer
Postat av: brallan

hoho, längesen jag läste här nu ser ja hahaha, tack själv "johnny rocker" ;)

2008-12-22 @ 00:42:08
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0