Gårdagen på Intiman

Ja, igår drog ju jag och Josefine iväg till stockholm, trevligt med en liten utflykt, först skulle jag på möte på Indiska på drottninggatan ang lia plats (praktik) som jag ska ha efter jul, det gick bra och jag känner mig nöjd att jag ska vara där, ser fram emot det! Sen träffade jag och J, Magda och hennes kompis, som "nyss" har flyttat ner. trevlig trevlig, sen drog vi vidare till odenplan och käkade på BK där, en riktig lyxmiddag, haha! Halv sex började det och förväntningarna var höga, och kul va det, riktigt kul, hade lite ont i käkarna efteråt efter alla skratt!
Men Björn va inte bäst, det va Özz och Måns Möller som va bäst måste jag nog säga, trodde inte det men så va det! Aja skit samma kul hade jag iaf!

Sen skulle vi ju egentligen sova över, hos Magda, men hon var inte hemma när vi va färdiga och vi orkade inte vänta, så vi drog snabbt till centralen, köpte tågbiljett till Sala ( gock inte till varken Leksand eller Avesta) och sen kom mamma och hämtade oss där, haha stannade vid Statiol och köpte korv m. mos som mamma tappade över mig, haha hon skratta så hon börja gråta, vilken härlig mamma ja har :) skönt att sova i sin egnen säng!

Sen imorse åkte vi tidigt till Leksand, hade kunkoncept hela dagen och jag kände mig riktigt loj, resten av dagen har jag vart hos Josefine, kollat på sune och sovit! lite godis blev det också, och ja har haft dålig karaktär på den fronten denna vecka! Ska ju hem till Avesta antingen imorrn eller på lördag och då blir det fest, Jimmy (storebror) fyller år! :)

Nej nu ska jag sova! Godnatt

och tack Josefine för den underbara presenten, jag hade superkul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0