Håkan Hellström

Haha börjar ja med, jag har ont i mina armar och axlar, tror att resten av brudarna också är det. Igår va vi ju i Falun på magasinet, jobbade på Håkan Hellström :) Haha Föresten Sara den lilla luringen försökte lura i mig at ja skulle få åka dit i backluckan och att jag hade förlorat när dom hade lottat, haha nästan så ja gick på den! och kul va det emellanåt, eller det va kul och håkan är super, det bästa va nog soundchecket innan, då fick man njuta lite mer av musiken! tur att ja hade Sara, Malin, Emelie, Anna och Jessica med dom så blev allt bra :)
Vi han shoppa lite innan också, hittade lite grann, ett par stövlar och lite "leggingströjor" (älskar leggings).
Nej nu ska ja käka lite frulle, har dock inget hemma så det får bli spagetti och köttfärssås, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0