Idag bär det av till stockholm

med Josefine, andra Josefin skjutsar oss till tåget som går från Borlänge, gulligt av henne! Sen ska jag på Lia möte, ang min praktik som vi ska ha nästa år i Januari, sen händer det grejor. Vi ska kika på Björn Gustavsson idag, presenten jag fick av Jossan i 20 års present, ska bli riktigt kul, sen åker vi hem till Magda och sover över där, sen på trosdag åker vi hem igen! jag saknar stockholm så det ska bli kul att åka ner igen...

Igår va det halloweenfest på kåren, alla va riktigt snygga i sina outfits, hoppas ja kan få lite bilder så ska ja lägga upp dom här (har ju inte fått tillbaka min kamera än). Sov hos Josefin, och det va mysigt, försökte väl sova ett antal ggr men som slutade med att man skrattade iställte, ungefär som man va liten och bara fnittrade när man skulle till att sova för att man va så uppspelt, och det berodde inte på någon alkohol, för sån drack varken hon eller jag igår! Lika kul hade vi för det, funderar på att inte dricka alkohol på ett år men den idén trodde Josefin inte jag skulle hålla, men vi får väl se, om jag nu kan bestämma mig så kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0