På tåget...

Igår åkte jag tåg när jag skulle till Hedemora och jobba.
På tåget sätter jag mig i café´vagnen och köper en kaffe och får ett inte så trevligt bemötande av kassörskan, som står och gnäller till hennes jobbarkompisar att det är så tråkigt och att det är så dött och inge folk ( men ta hand om era kunder som ni har istället). I alla fall så sitter jag där ett tag och läser en tidning när ja plötsligt hör skrik och gap lite längre fort, några som bråkar så jag tittar upp och då ser jag att det är två stycken ur personalen som håller på och skriker på varandra, och det blir riktigt pinsamt, hur kan man som personal stå inför passagerarna och slänga ur sig en massa skit?


                     Skärpning SJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0