Tänk om det vore så väl...

Min blogg ska härdanefter handla om Sara, (sara som går i min klass) haha nej det ska det inte men shit så bra bloggen hade blivit! Jag ska börja prata enbart gotländska med Sara varje dag framöver, haha!

Har vart på siljan och fikat idag, sen blev det film, gossip girl och ensam mamma söker. Nu sitter jag hos Gullan och pratar, ska sova hos henne, eller i jossans säng, fast hon är inte hemma, kommer imorgon, änligen!

Nej men om man ska ta och lägga sig och sova då, ska upp tidigt imorrn och dra till gymmet (om ja kommer upp)

Kommentarer
Postat av: sara

den ska visst handla om enbart mig ;)

GÅÅÅÅTLÄÄÄNDKSA :D:D hahaha .

ses i morgon babe !!

2008-10-26 @ 21:54:49
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0