Zzzz

Vaknade när min mobil ringde och insåg att jag hade somnat på soffan framför tvn. Storebror som ringde som skulle ha skjuts hem från en fest han va på, så jag pallrade upp och åkte iväg och hämtade honom och hans kompisar. Så nu sitter man här pigg och har inte så mycket för sig mer än att fördriva tiden vid datorn, Maya och Enya sover över här (brors barn) så kanske är bäst att lägga sig så man är pigg tills imorrn då jag ska leka med dom för fullt :)

Föresten kikade jag på Stjärnor på is tidigare, och jag blev så ledsen när Josefin åkte ur, fan rent ut sagt!
Okej hon var kanske inte den bästa men jag gillar henne, kanske mest för att man börjat kika på vakna med the voice och jag tycker hon är störtskön! Jaja nu är det som det är, nu ska jag hitta en annan favorit! :)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0